18 styczeń
Drodzy Użytkownicy serwisu FileBit
Drodzy Użytkownicy serwisu FileBit

Przez pewien czas mieliśmy problemy z funkcjonowanie serwisu. Nasi programiści robili wszystko, aby usunąć niezależne od nas przyczyny awarii. Co udało się wykonać. Serwis Filebit działa normalnie i możecie korzystać w pełni z jego wszystkich funkcji.

W ramach rekompensaty za problemy, które uniemożliwiły Wam prawidłowe korzystanie z naszego serwisu, w ramach rekompensat dajemy:

Posiadaczom kont czasowych dodatkowe 48 godzin.

Posiadaczom kont transferowych dodatkowe 15 GB.

Mamy nadzieję, że nadal pozostaniecie z nami i będziecie cieszyli się wszystkimi możliwościami, jakie oferuje serwis FileBit.
Komentarze (20)
mrfirebs (18 styczeń 2013)
Witam, niestety nadal nie działa "filefactory" cały czas próba wygenerowania linku kończy się fiaskiem o treści: "Twój plik jest niedostępny na wybranym hostingu."
raf1002 (19 styczeń 2013)
potwierdzam, filefactory nie działa
adminse (19 styczeń 2013)
proszę podać linki ponieważ my sprawdzamy i działa http://www.filefactory.com/file/1epr7pigpfsz/n/10mb_rar
mrfirebs (19 styczeń 2013)
przykład: http://www.filefactory.com/file/2tt15t63whxz/ lub dłuższy link http://www.filefactory.com/file/69sgxh228kyv/n/Supernatural.S08E10.Torn.And.Frayed.720p.WEB.DL.DD5.1.H.264.ECI.mkv
mrfirebs (19 styczeń 2013)
adminse - jeśli potrzebujecie więcej przykładów to zapraszam: http://directdownload.tv/ enjoy ;)
kaka07 (19 styczeń 2013)
super, że rekompensujecie przerwy w działaniu dodatkowym czasem lub ilością transferu. Duży plus za to się należy. Pozdrawiam
theheartless (19 styczeń 2013)
Dziękuję za rekompensatę!
benio (19 styczeń 2013)
Dlaczego kiedyś prędkość była 1mb/s nawet 2, teraz mam 100 150 kb/s ?
adminse (19 styczeń 2013)
proszę podać przykładowy link z którym występuje taki problem
benio (20 styczeń 2013)
do godziny 12 z każdym linkiem jest problem, natomiast po północy śmiga 1,5 - 2,0 mb/s gdzie jest problem ?
adminse (20 styczeń 2013)
wczoraj sprawdzaliśmy i transfer był prawidłowy dlatego prosiliśmy o link by sprawdzić co jest powodem jeżeli będzie Pan miał ponownie taki transfer proszę do nas napisać przez kontakt i podać link z jakim występuje problem
rogal7 (20 styczeń 2013)
Hmm... zniknelo kilka hostingow???
bzzzz4 (20 styczeń 2013)
to samo dzisiaj z castshare 400kb/s zenada po prostu nie bede podawac linków bo to nie ma sensu zawsze piszecie ze u was w porzadku wszystko a u mnie nie zeby sciagało 400kb/s przy 15mb necie ciagle jakies problemy sa z sciaganiem i tak nonstop
kaka07 (20 styczeń 2013)
dokładnie to samo. Pliki pobierane z prędkością 200-300KB - kpina po prostu!!!!!
adminse (21 styczeń 2013)
widzę że najprościej jest krzyczeć że słabe transfery itd. lecz nie bierze Pan pod uwagę faktu ile czynników na to wpływa my możemy sprawdzić tylko transfer serwisu filebit a nie jesteśmy wstanie diagnozować problemów pana. Mamy łącze 20MB maksymalna prędkość pobierania http://i50.tinypic.com/dfx0yx.png bardziej bym się skupił nad rozwiązaniem problemu niż narzekaniem
kaka07 (21 styczeń 2013)
U mnie nie ma żadnych problemów. Ściągam sterowniki Nvidii dla sprawdzenia i ściąga z maksymalną prędkością, w czasie gdy u was jest prędkość 200-300KB (ja mam łącze 60Mb więc to jest jest dla mnie tragedia) !!! Nie wspominając, że niektóre serwisy w ogóle nie działają. Nie ma tak cały czas, ponieważ przed północą wszystko wróciło do normy i prędkość pobierania jest jest już w normie. Macie po prostu problemy u siebie a staracie się na siłę udowodnić, że to użytkownik ma problemy. Troszkę pokory i jak coś nie tak jest u was to stosowna informacja o tym a nie użytkownik się denerwuje mając łącze 60Mb i ściągając z prędkością 200KB. Pozdrawiam
adminse (21 styczeń 2013)
nasze serwery nie są nawet w połowie wykorzystane proszę do nas napisać przez kontakt w momencie kiedy będą problemy sprawdzimy jeżeli będzie kiepski transfer u Pana to i taki będzie musiał być u nas jak tak będzie to zrobimy wszystko by to poprawić na chwile obecną jak sprawdzaliśmy problemu nie było więc trudno cokolwiek robić w tej kwestii
kaka07 (21 styczeń 2013)
ok, jeśli coś będzie nie tak z prędkością pobierania, dam znać
hantorus (25 styczeń 2013)
Zgadzam się z wypowiedzią kaka07 z moich obserwacji największa tragedia jest w piątek wieczorem.Np teraz (piątek 19.00) zrobiłem test ściąganie do siebie bezpośrednio i na wasze serwery.Wyniki 700 mb szło jak na wasze łącze b.wolno kolo 5 minut z egofiles natomiast przy ściąganiu od was tego pliku mam już pełne 20mbit. Konkluzja zapycha się linia OVH i poszczególne serwery firm egofiles catshare itp.Wnioski ściągam rano ale warto sprawdzić czy coś możecie zrobić w tym kierunku .wasz stały klient..:-)
adminse (26 styczeń 2013)
Prędkości pobierania plików w trybie szybkim są uzależnione tylko i wyłącznie od prędkości po stronie serwerów w serwisie hostingowym, z którego pobierane są pliki. Nie mamy na nie żadnego wpływu jeżeli prędkość pobierania z naszych serwerów była maksymalna to znaczy że jest to problem po stronie serwerów w serwisie hostingowym w tym przypadku egofiles


pomoc techniczna
Telefon: 518-895-056

Godziny pracy:
pon - pt: 8:00 - 18:00
sob - nd: 8:00 - 14:00

kontakt on-line


Ładowanie
Online: () Ogółem pobrano: 41 352.19 TB danych Obciążenie przepustowości: 31.86%